Thunderhazel

2013-04-21
23:39:00

A la naturelle
Så. Nu har jag börjat med No 'Poo. Jag har hållit på sedan den 14:e april, och jag tycker det går bra!
Tvättar håret med bikarbonatvatten och äppelcidervinäger. Håller just nu på att locka mitt hår genom att fläta det när det fortfarande är fuktigt. Får se hur det blir imorron!

Med denna No'Poo-start så ska jag också försöka äta mer naturligt. Sluta äta mat med massa E-nummer och konstiga färgämnen och konserveringsmedel. Får se hur det går!

Har även tagit ut min piercing, då den skavde för mycket åt tänderna och fick tandköttet att dra sig tillbaka. Not good. Lite synd, för jag gillade verkligen den lilla "ploppen" :( Känns jätteskumt utan den, så vi får se om jag överlever ;)

BB


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: